Kunstverk – Bruno Dayans fotografi – Bruk av farger og lys

Se på den berømte reklamen for pafymen Poison fra Dior. Det er en av de berømte fotoshoot av fotografen Bruno Dayan, Han skapte en verden av Poison Dior full av farger, begjær og eleganse. Jeg liker bildene hans. Hvert eneste bilde viser hans dyktighet over bruk av farger og en fullstendig kontroll av lys og kontrast.

Det er bare ett ord som kan beskrive livet til denne franske fotograften: Fargerik, akkurat som hans produkt. Bruno Dayan er født i London, oppvokst og utdannet i Bordeaux i Friankrike. Han studerte kunst i Montreal i Canada. Han fikk sin første formelle jobb i Toronto. Han arbeidet i fem år i Canada, bodde i Japan i ti år, og endelig vendte tilbake til sitt hjemland Frankrike i slutten av 1990. Da var han i slutten av førtiårene og slo seg til ro i Paris.

Denne bildekrusellen krever javaskript.

På grunn av Bruno Dayan bodde i forskjellige land i oppveksten, at han hadde opplevd forskjellige kulturer. samt hans egne unike kreative sans, kunne han skrape seg en spesiell karriere med sine kunstverk.

Bruno Dayan er annerledes enn de andre fotografene i vår kommersielle verden. Han fikk ikke hjelp fra noen av de meglerkontor i begynnelsen av karrieren sin. Han fikk tilliten til kundene gjennom hans evner og talent. Han fikk sitt første kontrakt med Louis Vuitton for å fotografere serie les sept clichés capitaux. Hans talent tiltrakk oppmerksomheten fral mange andre anerkjente merker.   

Om J Yang Lie Kjeldsen

J Yang Lie Kjeldsen spesialiserer seg på selskapsklær og skreddersydde dresser/drakter. Jeg har valgt kvalitetsprodukter av gode materialer, med god design og med godt håndverksmessig sømarbeid. Jeg yter personlig service og kan utføre individuelle tilpasninger. Jeg har kontor i 6. etg på Gunerius kjøpesenter i Oslo som jeg kan ta imot kunder. Adresse er: Storgata 32, 0184 Oslo. Ring for å avtale time hos meg. Dette er hva vi kan tilby: - Skreddersydde dresser, drakter, frakk og utejakker - Skreddersydde kjoler - Jeg selger ferdigsydde brudekjoler, selskapskjoler, ballkjoler, tilbehør og drakter til damer i vår nettbutikk www.jyang.no - Jeg er frilans fotograf og tilbyr profilebilder for bedrifter og bryllupsfotografering. Jeg spesialisere i portrett og har studio i Svelvik og Oslo Ta kontakt dersom du har brukt på min tjenester! Lie Kjeldsen Tlf. +47 22 42 30 00
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar